Hoe uw bedrijf kan maken wat echt is om effectiever te zijn

Vorige week heb ik geluncht met een vrouw die ik in de woonkamer heb ontmoet groep Ik was op. We woonden in dezelfde stad en het lijkt een aantal belangrijke kenmerken gemeen te hebben. Maar toen ik aankwam, maakte ik me zorgen en ze was zo blij en opgewekt, ze was zo blij en open over haar leven. In het begin wilde ik gewoon vrij zijn en zijn volledige potentieel bereiken, maar toen vertelde hij me het verhaal van de dag dat hij vertrok. Het meeste was grappig, ongewapend, onverwacht – en begrijpelijk. Ik begon te lachen. Hierna werd er iets in mij zachter en ik opende het. En toen begon het diepste gesprek tussen ons.

Het punt hier is dat er iets in de onthulling is dat werkt als een sleutel en een echte verbinding maakt. Het opent een plek voor beter nieuws.

Ik ben sinds kort betrokken bij een aantal sociale netwerksites en wat ik zie is dat er veel vertrouwen en onzekerheid is bij mensen die ik nog nooit in mijn professionele leven heb gezien. We hebben allemaal een gestage toename gezien van berichten met een hoog risico op LinkedIn. Ik geloof dat de gedwongen scheiding van de pest een nieuw tijdperk van vriendschap heeft ingeluid, waarin we ons uitkleden en oprecht spreken.

Bedrijven die zijn opgericht met een visie – dat wil zeggen merken met een sterke reden – zouden er goed aan doen zich in het merk te interesseren en risico’s te creëren en hun inhoud te onthullen om waar te zijn.

Dus wat staat er op het spel, hoe ziet de werkelijkheid eruit?

Bevestig eerst met uw groep de twee dingen die waar en niet waar zijn:

Echte communicatie is niet vernederend. Merken houden er niet van om dit te doen, maar mensen wel – we zijn allemaal schuldig. We hebben zoveel in gedachten dat we soms gewoon dingen produceren en ze keer op keer delen zonder na te denken over ons publiek en hun ideeën. Doe dat niet als teken.

Echte communicatie is meer dan alleen een show. Trap niet in de val van zelfbeschikking. Sociale netwerksites zijn vol afleiding, en dit dient alleen om alarm te slaan. Er is ook de neiging van de tv-media om een ​​soort neprelatie, overdreven woorden, navelachtige blikken en harde woorden te hebben. perfect bespot hier is YouTube-ster Caitlin Reilly – alsof de spreker veel kijkt zoals zij. Echte communicatie is meer dan alleen een emotionele reactie op een andere persoon.

Een checklist om u te helpen bepalen of u op de goede weg bent

Waar en gevaarlijk: Een test voor lakmoes kan zijn dat het sterk en gevaarlijk moet zijn. Het risico bestaat dat u wordt blootgesteld aan items voor uw bedrijf die vaak intern worden opgeslagen. Met andere woorden, het echte risico. Je wilt niet gefrustreerd raken als je de juiste pitch niet kunt krijgen, dus investeer in een goede capo.

Overtuiging betekent echte interesse in het publiek: Het doel van wat je hebt, moet erg gericht zijn op het verbinden met echte mensen. Je moet oprecht geïnteresseerd zijn in de gedachten van de lezers met wie je praat, zoals: voel jij je ook zo?

Bedrijfsvisie en bedrijfsdoelstellingen: Heb het KPI’s voor iedereen. U doet zaken. Er is geen reden om aan te nemen dat dit een “favoriete agenda” is. Hoewel het niet te veel zou moeten zijn (bijvoorbeeld: “Hier is mijn vreselijke waarheid. Koop dit nu voor $ 10,99”) is het gemakkelijker dan “je moet mijn medicijn kopen, waarom”. Dit heeft zijn plaats in uw mix, maar zorg ervoor dat zelfs uw eigen inhoud nuttig is voor lezers, die ook de reden naar voren brengt en hoe u dit moet doen. Je wordt opgeroepen tot actie. Vraag om ideeën; vraag om hun verhalen te horen; nodig ze uit voor de volgende sectie over hetzelfde onderwerp; het verstrekken van middelen; of maak ze onderdeel van de binnenste cirkel. Met andere woorden, toon onzekerheid, maar niet vanwege risico. Het moet gebaseerd zijn op goed doordachte KPI’s.

Ten slotte moeten we de prijs verstrekken. Vaker wel dan niet, is het beter om niet alle antwoorden te hebben en te laten zien dat we onze aanwezigheid en deelname van onze klanten nodig hebben om het beste product of de beste service te leveren. Dit is wat vertrouwen, respect en solidariteit opbouwt, wat stabieler is dan verbale communicatie naar een publiek dat een miljoen andere opties heeft om hun geld uit te geven. Veel succes en wees moedig!

De standpunten die hierin worden uitgedrukt door journalisten van Inc.com zijn van henzelf, niet van Inc.com.

Tags: , , , , , , ,