Waarom u niet moet wachten met het opstellen van het privacybeleid van uw bedrijf

Jodi Daniels, een Ondernemersorganisatie (EO) een lid van Atlanta, en oprichter en CEO van Rode Klaver Adviseurs, waarmee bedrijven hun vertrouwelijke systemen voor gegevens om bij te houden te vereenvoudigen, terwijl klanten worden aangemoedigd elkaar te vertrouwen en concurrerender te worden. We vroegen Daniels naar de voordelen van het ontwikkelen van een privacybeleid voor consumenten voordat we de regels toepast. Dit is wat ze deelden.

Gegevensversleuteling is tegenwoordig een van de populairste, meest opwindende zakelijke deals, en met een goede reden.

Volgens KPMG86 procent van de consumenten begint zich te veel zorgen te maken over de privacy van hun gegevens, en 78 procent voelt zich niet prettig bij de hoeveelheid persoonlijke informatie die bedrijven verzamelen.

Gebruikers promoten gegevensprivacy en overheden en bedrijven hebben dit gezien. Elk jaar introduceren wetgevers over de hele wereld nieuwe en agressievere privacywetten. Op basis van overheidsinterventie en consumentenverwachtingen hebben alle grote browsers – Google Chrome, Apple Safari en Mozilla Firefox – plannen ontwikkeld of aangekondigd om cookies van derden en andere technologieën die de internettoegang en besturingssystemen van gebruikers anoniem volgen, te blokkeren. aanvaarding.

Het lijdt geen twijfel dat goede privacypraktijken op het gebied van gegevens en regelgevende kaders worden voortgezet. Vanwege de steeds veranderende doelen hebben sommige bedrijven besloten te wachten tot het “stof is neergedaald” om hun geheimen en volgende stappen op te lossen.

In plaats daarvan moeten bedrijven zich meer richten op het waarborgen van toekomstig gegevensbeheer en marketing.

Waarom is dit het juiste moment om na te denken?

Digitale financiële connectiviteit maakt het onmogelijk om de verschillende functies van uw bedrijf te verbergen. Uw advertentieprogramma is van invloed op uw zakelijke team en uw opslag- en opslagservices ondersteunen uw advertenties.

Zelfs een jaar of twee wachten om te beginnen met het ontwikkelen van vertrouwelijke inhoud en gegevensbeheer is kostbaar, tijdrovend en frustrerend voor uw bedrijf dan het toepassen van agressievere praktijken die al bestaan ​​om het beleid en de cultuur te veranderen.

Ondertussen hebben Californië, Colorado en Virginia gedurfde privacywetten uitgevaardigd. Deze regels verschillen enigszins van land tot land, maar ze geven consumenten allemaal het recht om te weten wat er over hen wordt verzameld, waarom het wordt verzameld, wat bedrijven doen, wie het deelt en voor hoe lang.

Bedrijven die nu op de kar springen, hebben een unieke kans om zichzelf op de markt te brengen als een vooruitstrevende, consumentgerichte leider. Bedrijven die wachten, zullen simpelweg zeggen dat ze de regel volgen die ze geacht worden te volgen.

Koekjestrommel Leeg

Nog een reden om hier te beginnen?

Google, Apple en Mozilla zullen tegen 2023 niet langer cookies van derden ondersteunen, waardoor digitale marketing een onnodige en ingetogen tool wordt.

Bijna 83 procent Adverteerders zijn momenteel sterk afhankelijk van cookies van derden, wat betekent dat veel bedrijven gedwongen zullen worden hun advertentieprogramma’s radicaal te wijzigen. U bespaart talloze uren (en dollars) als u samen met deze nieuwe marketingstrategie een geheim privacyprogramma maakt.

Een nieuw soort koekjestrommel

In plaats van je zorgen te maken dat je koektrommel leeg is en een tijd te kiezen om hem bij te vullen, plaats je een nieuwe, betere koektrommel.

Deze “toekomstige koektrommel” zou meerdere opbergvakken moeten hebben voor verschillende soorten taarten: Snickerdoodles zijn zacht in een luchtdichte verpakking, gingersnaps zien er goed uit en pizzelles versierd met anijs worden onderscheiden om te voorkomen dat de smaak zich vermengt, suikerkoekjes hebben een speciaal schap. houd ze koel, en chocoladetaarten zijn gemakkelijk toegankelijk aan de voorkant (omdat chocoladetaart overal bij past, oké?).

Over privacy van de consument gesproken, de koekjestrommel van alles-behalve-in-de-diepe keuken heet een favoriete plaats.

Een favoriete site is een dynamische, actieve pagina in uw app of pagina die:

  • Help bij het vaststellen van naleving
  • Stimuleer meer informatie verzameld van uw klanten
  • Bewaak en verfijn uw methoden voor gegevensverzameling
  • Vergroot de kracht van uw bedrijf
  • Bouw het vertrouwen van de consument op door hen in staat te stellen hun gegevens te beheren

Met aangepaste sites kunnen klanten u het volgende vertellen:

  • Wat ze je kunnen laten verzamelen?
  • Wat ze je zullen toestaan ​​om met hun gegevens te doen
  • Hoe u contact met hen kunt opnemen en hoe vaak u kunt gebruiken wat u hebt verzameld?

Favoriete sites geven bedrijven betere data waardoor je beter gebruik kunt maken van – bijvoorbeeld meer converters – advertentiecampagnes.

Sterker nog, de site geeft je een duidelijke, eenvoudige manier om je geheimen te uiten en ze als aanvullende service te verkopen.

Creëer uw pilot-clients

De beste manier om uw advertenties in de toekomst te verzekeren, is door klanten de kans te geven om u te vertellen wat ze willen en te zien hoe ze die kunnen bieden. Voorkomen op grote veranderingen wordt gemakkelijker als je met kleine veranderingen omgaat. Kleine veranderingen doorvoeren is alleen mogelijk als je luistert naar kleine bewegingen over consumentenpraktijken en overheidsmaatregelen.

En zolang je goed luistert, heb je altijd een publiek als je begint te praten.

De standpunten die hierin worden uitgedrukt door journalisten van Inc.com zijn van henzelf, niet van Inc.com.

Tags: , , , , , , , , ,