Hoe draaien vanuit het werk deze initiatie bijna drie keer hielp tijdens de plaag

Meer mensen naar hun gedeelde ruimte brengen was geen goede zaak om in te leven toen Covid begon. Ondanks een aanzienlijke groei sinds de oprichting in 2018, werd het duidelijk dat Hopewell uit Columbus, Ohio kwam. ze moesten bukken om te overleven.

In maart 2020 opereerde het bedrijf als een zakelijke en onafhankelijke locatie, evenals een kantoorruimte die bedrijven aan hun leden konden aanbieden. Door de samenwerking met een hooggeplaatste ambtsdrager kon Hopewell ook een ‘showcase’ zijn. De jaarlijkse omzet bereikte $ 225.000 in 2019, en mede-oprichters Emily Kaplan en Brian Zuercher wilden hun team laten groeien en groeien in Kentucky.

Maar zelfs vóór de plaag was het duidelijk dat zakelijke klanten die hun faciliteiten gebruikten, in grote nood waren. Het gebruik van de ruimte van Hopewell was “het opvullen van de gaten” bij zakelijke klanten, herinnert Kaplan zich, maar de medeoprichters voorzagen de mogelijkheid om “een groter probleem op te lossen dan een ruimteprobleem”, wat een noodzaak was om verhaal te halen. alle bewerkingen uitgevoerd voor bedrijfsmedewerkers. Willen werknemers en hun klantgroepen meer flexibiliteit met hun schema’s, mogelijkheden om andere werkplekken te vinden of mogelijkheden om mensen te ontmoeten van andere bedrijven die in hetzelfde gebied wonen? Allemaal of sommige van die dingen? En hoeveel?

    online afbeelding

Wat Hopewell ontdekte, was de wens van organisaties om ‘de werkomgeving van hun bedrijf te begrijpen’.

Dit was een groeiende behoefte, zoals Covid zijn werkomgeving beschreef: “Niemand weet hoe de toekomst eruit zal zien”, zegt Kaplan. Hij en Zuercher waren al op zoek naar mogelijkheden om tools te bieden om bedrijven te monitoren die wilden weten hoe ze hun teams moesten gebruiken.

Toen de epidemie uitbrak, werkte hij hard aan het creëren van een platform dat onderzoek zou bieden voor werknemers die hun prestaties bij een bepaald bedrijf volgden en een dashboard met resultaten zou bieden. In april 2020 was hun kleine bedrijf klaar en waren ze van plan het een nieuwe naam te geven Aansluiten.

De tool vraagt ​​​​personeel om vragen van 10 minuten te beantwoorden, antwoorden die helpen om “de goede, slechte en lelijke dingen die nu gebeuren te analyseren”. Het informeert zijn klanten over wat medewerkers het meest nodig hebben, waar ze hun tijd aan besteden, de locatie en andere factoren die hen in staat stellen om effectief te functioneren. Naast de eerste oplevering zijn er aanvullende besprekingen.

    online afbeelding

Simpel gezegd, Align had al een manier om zijn wapen te verkopen. Corporate chauffeurs Kaplan en Zuercher hadden ook een manier nodig om klanten te helpen hun werkbehoeften te begrijpen, en ze kregen vragen in die richting. Dat is de reden waarom, toen Hopewell vóór de epidemie het belangrijkste verkoopmodel voor bedrijfsstoelen was, in het nieuwe merk van het bedrijf, de bestaande relaties van de meubelverkopers de manier werden om Align te verkopen.

Terwijl bureaus aan het nadenken waren over hoe ze het personeel terug naar kantoor konden krijgen – en ook naar kantoor, wanneer, enzovoort – “waren wij een hulpmiddel om informatie en gegevens te verzamelen”, herinnert Kaplan zich.

In 2021 verdiende het bedrijf 650.000 dollar, bijna drie keer zoveel als in 2019, voor en na de epidemie. Tot haar klanten behoorden NiSource, een accountantskantoor bij BKD, en Army Corps of Engineers. Tegenwoordig kunnen klanten leren wat werknemers denken over hun huidige ervaringen en welke veranderingen nuttig kunnen zijn om hun teams te ondersteunen, aldus Kaplan. “Dit kan zo complex zijn als het proces, of het kan zo simpel zijn als mensen willen dat hun werk gedaan wordt”, zegt hij.

Align wordt nu geconfronteerd met een nieuwe “toekomst van werkcomités”, waaronder leiderschap in IT, onroerend goed, HR en operaties om de toekomst van de epidemie te voorspellen. Deze groepen van de organisatie “hebben geen duidelijke taal”, zegt Kaplan, en het maakt deel uit van Align’s lange levensduur. het bedrijf leiden. Deze nieuwe aanpak kan nog steeds worden gevolgd door het oorspronkelijke idee van Hopewell: klanten zien binnenkomen en zich afvragen wat ze willen.

Tags: , , , , , , , , , , , ,