Meer dan 50 procent van de werknemers is van plan dit jaar nieuwe banen te zoeken, tenzij leiders drie dingen doen

Bij de grote personeelswisseling vanwege Covid-19 zijn veel namen genoemd: de Er gaan te veel wegGrote stop, de Grote verandering, Grote Talentuitwisseling. Het betekent allemaal één gebeurtenis – een geleidelijke verandering in talent.

Echter, zoals onlangs onderzoeksrapport vanuit de hoofdlijnen van de Workhuman is deze vervorming een continu proces; turbulente golven in plaats van “Turnover Tsunami.”

Ondanks de onrust van de afgelopen twee jaar gingen de mensen door, zowel professioneel als persoonlijk, maar de epidemie moedigde mensen aan om hun leven te heroverwegen. Velen zegden hun baan op om werk te zoeken bij nieuwe bedrijven en leidinggevenden. Deze studie toont echter aan dat de wens van werknemers om te veranderen twee jaar lang is voortgeduurd sinds het begin van de uitbraak.

Het aantal werkzoekenden is nog steeds hoog – 36 procent sinds november 2021, volgens een Workhuman-rapport. Veel migranten vinden echter dat het gras niet altijd groen wordt. Meer dan 50 procent van de Covid-rekruten wil de komende 12 maanden op zoek naar een nieuwe baan; en ongeveer twee derde (62 procent) van de werknemers in Boomerang – werknemers die beweren terug te zijn gekeerd naar hun werkgever – is het daarmee eens, terwijl het aantal stijgt voor degenen die tijdens de epidemie een nieuwe baan begonnen (69 procent).

Maak je werk eigen

In een tijd waarin mensen nog steeds moeite hebben om een ​​balans te vinden tussen werken voor de kost en werken, moeten HR-managers en bedrijven hun inspanningen herdefiniëren om van hun bedrijf een plek te maken waar mensen op zoek zijn naar werk. En uit onderzoek blijkt dat werkgevers deze doelen kunnen bereiken door het aantal contacten, leden van de gemeenschap en sociale partners te verdubbelen. Met andere woorden, door het werk steeds minder menselijk te maken. Hier zijn drie manieren om dit te doen:

1. Begin met het tonen van waardering en waardering

U hebt niet langer de informatie nodig om u te vertellen dat werkende mensen tegenwoordig hot, gestrest en druk zijn – en graag willen verbinden. Hoewel deze medewerkers op veel manieren steun nodig zullen hebben, is een simpele overwinning om ze gewoon publiekelijk te prijzen. In plaats daarvan bleek uit de bevindingen van Workhuman dat de werknemers die vorige maand werden geprezen, de helft van de kans kregen om naar een nieuwe baan te zoeken en een drievoudige kans om een ​​manier te zien om te groeien binnen hun huidige organisatie.

Dit heeft een extern effect van een kleine verandering, een simpele verandering van geest en een bereidheid om in uw mensen te investeren. We zijn allemaal mensen en we zien onszelf allemaal in de promotie die we krijgen als iemand lof geeft als we het goed doen. Echte waardering tonen versterkt vaak de relaties en connecties die je nodig hebt om vaardigheden op hoog niveau te vinden en te behouden.

2. Praat over uw inzet voor diversiteit, rechtvaardigheid en inclusie

Hoewel veel rechtskwesties diversiteit en inclusie in de midden- en middenklasse hebben veroorzaakt, hoe hebben ze het werk beïnvloed? De meerderheid (72 procent) van de ondervraagden zei ook dat diversiteit, gelijkenis en inclusie een andere factor of factor zijn bij de keuze om in het bedrijf te blijven. Dat cijfer is veel hoger voor Gen Z-werknemers (86 procent) en zwarte werknemers (87 procent). Dit zou leiders moeten doen stilstaan ​​bij het nadenken over hoe hun DEI-inspanningen van invloed zijn op alles, van de emotionele veiligheid van werknemers tot de integratie van het team in hun werk.

En waar uw organisatie zich ook bevindt in haar DEI-reis; De sleutel is om een ​​duidelijke visie te hebben van waar je wilt zijn en toegewijd te zijn om de visie intern (naar medewerkers) en extern (naar het verwachte talent) te communiceren. Net als bedankt zeggen, dit is een eenvoudige verandering die je meer zichtbaarheid geeft en uiteindelijk vertrouwen opbouwt bij je collega’s.

3. Herken levenservaringen

Er zijn veel belangrijke levensgebeurtenissen die buiten het kantoor plaatsvinden – een huis kopen, trouwen, kinderen krijgen, een marathon lopen, enzovoort. integendeel, er zijn veel van dit soort geweldige dingen die niet in het geheim moeten worden gedaan; het moet gevierd worden.

Zesenzestig procent zegt dat ze meer mogelijkheden zouden waarderen om persoonlijke gebeurtenissen op het werk te vieren, maar 54 procent van de organisaties viert de gebeurtenis niet, volgens Workhuman.

Dit wordt gezien als een gemiste kans om mensen het gevoel te geven dat werk een onderdeel van hun leven is. Dientengevolge moeten leiders zich concentreren op specifieke manieren om mensen samen te brengen – inclusief externe werknemers – om kritieke tijden te identificeren.

Hoewel de Grote Depressie nog een tijdje bij ons zal zijn, zijn leiders in staat om de verwarring op te lossen door middel van bewijs. Onderzoek naar de aanwezigheid en het welzijn van werknemers heeft herhaaldelijk bevestigd dat werknemers erkend en gewaardeerd moeten worden.

Mensen zijn degenen die een bedrijf succesvol maken, dus het is belangrijk dat leiders een omgeving creëren die hen helpt te slagen. Door te kijken naar de vele humanitaire ontwikkelingen, zijn leiders in staat veranderingen door te voeren in het personeelsbestand en te compenseren voor de vele werknemers die hen zijn kwijtgeraakt.

De standpunten die hierin worden uitgedrukt door journalisten van Inc.com zijn van henzelf, niet van Inc.com.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,