Winnie heeft een nieuw plan voor een kindercentrum – TechCrunch

Wanneer Winnie werd voor het eerst opgericht in 2016 door Sara Mauskopf en Anne Halsallgericht op opvoedingsstrategieën voor ouders.

“Sommige SaaS-oplossingen in kinderopvanginstellingen zijn achter de eerstehulpverleners aangegaan en het is complexer en complexer geworden omdat het een zeer gefragmenteerde markt is en erg moeilijk te vinden”, zegt Mauskopf. “Als ouders die dit nodig hebben, hebben we voor de markt gekozen [was] die we goed begrepen en waar we zagen of we konden winnen. “

Nu, vele jaren later, na de nodige inbreng van ouders uit het hele land, wil de oprichter hun vertrouwen en begrip in de familie opbouwen om de zorgverlening beter te maken. Daarom lanceert het een dagelijkse zorgverlener om hun zorg te verbeteren: Winnie Pro. De startende line-up hoopt kinderdagverblijven te helpen groeien en hun bedrijf te verbeteren, niet alleen om lege stoelen te vullen.

Om te beginnen is het zo simpel als het helpen van kleine projecten bij het starten van een geschiedenis, landingspagina’s en het verzamelen van informatie op één plek. Winnie stelt dat meer dan de helft van de 250.000 dag- en nachtscholen op het Winnie-platform geen eigen website hebben, hun naam Winnie-geschiedenis is de enige manier waarop ouders ze kunnen vinden. En voor klanten die al hun eigen pagina’s hebben, denkt Winnie dat het handig kan zijn om een ​​landingspagina – vol met opmerkingen, app-details, soorten cursussen, licentie-informatie en bevestiging – te bieden waar ouders al naartoe gaan.

Winnie Pro biedt ook ondersteuning voor advertenties, inschrijvingen en zelfs personeel. “Het bouwen van services die altijd nuttig zijn voor uw bedrijf, is een manier om iets terug te geven aan deze providers, niet wanneer ze zitplaatsen nodig hebben”, voegde Mauskopf eraan toe.

Het nieuwe systeem betekent ook dat het bedrijf, dat aankopen heeft gefinancierd van Unusual Ventures, Homebrew, Day One Ventures, Reach Capital en, meer recentelijk, een nieuwe cheque van Salesforce Ventures, een uitgebreid bedrijfsmodel heeft. Het bedrijf volgt nu het maandelijkse SaaS-model, dat gebaseerd is op de kracht van ruimte, voor deze nieuwe toepassingen.

In het verleden verdiende Winnie geld op basis van het aantal ouders dat ze naar een pleeggezin stuurde, of betaald model. De methode werkte goed tijdens de epidemie omdat Winnie een groot aantal voertuigen tegenkwam, wat resulteerde in een 8x hogere omzet, zegt Mauskopf.

“Behalve de inschrijfgelden, [pay-per-lead] het varieert van maand tot maand, afhankelijk van het aantal ouders waar je voor probeert te zorgen, “zei Mauskopf. “Een van de dingen die ons onlangs opvielen was dat het aantal providers te klein was vanwege personeelsbeperkingen, dus het was alsof ik nu geen vooruitgang meer kan boeken.”

Het bedrijf volgt nu een maandelijks SaaS-model, dat voortkomt uit de kracht van de site, ondersteuning voor bedrijven en bedrijven, inschrijving en zelfs personeel. Beta-klanten zijn onder meer: Wegwijzer Montessori en Deze.

Foto tegoed: Winnie

“Ze ontwikkelen niet alleen back-endtools om hun bedrijven te helpen beter te presteren”, zei hij. “Maar echt over het creëren van een manier voor ouders om betere en effectievere zorg te krijgen – vooral in deze veranderende wereld die niet alleen voor negen tot vijf kinderen zorgt.”

Het mobiele bedrijfsmodel wordt gezien als een natuurlijke evolutie voor het bedrijf, dat nu technologie kan aanbieden als een site-based alternatief voor wat ouders zien. Winnie kan bijvoorbeeld een bedrijf vertellen dat ouders in haar gemeenschap hongerig zijn om voor hen te zorgen en hen adviseren om mensen aan te nemen op basis van de functie-eisen, en uiteindelijk hun inkomen te verhogen.

Voor Mauskopf was de innovatie al bevestigd omdat de simpele markt om mensen aan de zorg te koppelen niet genoeg is.

“Ik denk dat sommigen van ons, vóór de epidemie, zich altijd afvroegen: ‘Wat als elke baas een baan had om voor kinderen op de site te zorgen?’ de aard van de manier waarop medische zorg wordt verleend door werkgevers, “zei hij. “Nu hebben we er meer vertrouwen dan ooit in dat het antwoord ja is, omdat mensen niet elke dag naar kantoor gaan. En er is geen one size fits all zorg. En werkgevers helpen voor het grootste deel niet om het echte huwelijksprobleem op te lossen.”

Tags: , , , , , , ,