5 instructies voor het ontwerpen van nieuwe UX-ontwerpen

De ideeën uitgedrukt door Handelaar donateurs en die van hen.

Natuurlijk zijn er UX / UI-ontwerpprocessen die u moet volgen, technologische vooruitgang en toepassingen om te integreren met best practices om klantrelaties gedenkwaardig te maken.

Maar ongrijpbare principes die de aard van uw organisatie bepalen en de manier waarop u met uw dierbaren werkt, kunnen en moeten er zijn om u door de fijne kneepjes van de gebruikerservaring te leiden. Wat als voor de hand liggend wordt beschouwd, is niet altijd het geval, dus ontwerpers kunnen er goed aan doen om een ​​paar basiselementen te hebben die bij de meeste productieprojecten kunnen worden gebruikt.

Hier zijn vijf stappen die u kunt nemen om het creatieproces te starten. Om eerlijk te zijn, dit is geen volledige lijst van wat de technische bekwaamheid van een gebruiker inhoudt, en het impliceert ook niet dat “hoe het moet” moet worden uitgevoerd.

1. Betekenis nieuw

Dit is een eenvoudig idee dat veel werk vereist, dus het is belangrijk om vanaf het begin duidelijk uit te leggen hoe het zich verhoudt tot uw teamcultuur. Elk project dat u lanceert, begint te benadrukken wat u beseft dat nieuw is, evenals waar uw klanten echt aandacht aan besteden.

Deze methode is algemeen bekend. Volg uw slimme ideeën en laat ze uw vaardigheden uitvoeren op een manier die leuk en inspirerend is voor uw gebruikers.

2. Een andere aanpak

Gebruikersinterface, gebruikersinterface, werktuigmachines en aangepaste interface werken altijd samen, of ze nu allemaal deel uitmaken van de functie van de klant. Als uw klant zich richt op zichtbaarheid of SEO, is het uw taak om uit te leggen wat het betekent en hoe ze op elkaar vertrouwen om de beste resultaten te behalen.

Het doel is om alle ontwerpconcepten, zowel materieel als immaterieel, te integreren en de silo-indeling van deze cursussen zal worden weerspiegeld in het uiteindelijke project. Houd uw leden tijdens het hele proces verbonden en onthoud hoe elke sectie past.

Verwant: Eerste gebruik: waarom u om gebruikerservaring moet geven

3. Identificeer het teken

Besteed in het licht van wireframing en ontwikkeling tijd aan de outputfase. Doe onderzoek, verander van kleur, vind betekenis en maak zin. Ken uw klant, wat ze willen en waar ze zich bevinden. Wanneer u uw mening over het merk geeft, moet u erop kunnen vertrouwen dat u de inhoud hebt bestudeerd en dat u de uitdagingen en kansen begrijpt die beschikbaar zijn met betrekking tot de doelstellingen ervan.

Bedrijven die net beginnen met het herontwerpen van hun applicaties of upgrades willen weten wat ze horen voordat het project begint, en het delen van beoordelingen om dit te doen zal ervoor zorgen dat iedereen op dezelfde pagina zit en voortgaat met een belangrijk begrip van de informatie. , behoeften en verlangens. Dit geeft u de mogelijkheid om te beschrijven en te evalueren hoe succes er in het begin uitziet, en het opnieuw te evalueren aan de hand van de resultaten bij de evaluatie van uw werk.

4. Wees divers en inclusief

Dit is het uitgangspunt en zou vanzelfsprekend moeten zijn. De details van de verschillende ontwerpen en combinaties bieden kansen voor veel productieprocessen. Als digitaal ontwerp en ontwikkeling niet beschikbaar zijn, zal de ervaring niet zo aantrekkelijk zijn als het zou kunnen zijn.

Dit zou moeten beginnen met het begrijpen van het publiek dat de race volgt, maar binnen hen is er een diverse groep mensen die zich op hun digitale reizen in de eerste plaats geaccepteerd, gezien en geassocieerd met hen moet voelen. Genderstereotypen, inconsistente visuele representaties en tekeningen, het onvermogen om iemand met een fysiek probleem, locatie of technische vaardigheden te bereiken of ermee te communiceren, moeten worden overwogen en aangepakt.

Verwant: Waarom uw website voor iedereen beschikbaar moet zijn

5. Laat het verhaal zich ontvouwen

Dit kan een eenvoudige oefening zijn, zoals beginnen met het beantwoorden van “wie, wat, waarom” aan uw klant en van daaruit groeien. Een goed gemaakte en beknopte stem met een sterke stem die de kleur weerspiegelt, moedigt gebruikers aan om zo vaak te reizen als ze nuttig en aantrekkelijk zijn om te horen.

Als u wilt dat gebruikers een site ervaren waar de klant om geeft, moet u (een verhaal) vertellen hoe ze daar kunnen komen. Elke aanraking en woordelijke beschrijvingen zouden beweging naar het volgende niveau moeten aanmoedigen. Als dit gebied ontbreekt, loopt het publiek van het merk de voordelen mis van het begrijpen van de inhoud en de waarde ervan, dus zoek naar manieren om de kennis uit te breiden en uit te breiden, zodat de gebruiker klaar is om aan de oproep tot actie te voldoen en rechtstreeks in contact te treden met het merk.

Verwant: Toepassingskwesties zijn de belangrijkste statistieken die u niet meet

Tags: , , , , , ,