5 manieren om uw mediadistributie te verbeteren

De ideeën uitgedrukt door Handelaar donateurs en die van hen.

In zijn onthouden, schrijft Will Smith over hoe hij zijn films promoot. Hij zegt dat hoewel veel acteurs er een hekel aan hebben om de wereld rond te reizen op zoek naar filmmakers en toezicht te houden op de media en reclame, ze het gebruiken als een kans om hun merk te laten groeien en een geweldige filmmaker te worden. In een memoires zegt hij dat hij, door internationaal te reizen voor zijn filmmakers, de verkoop van boxen regelmatig heeft kunnen verhogen en een betere ROI voor filmmakers en filmmakers heeft kunnen behalen.

Terwijl ik dit las, dacht ik bij mezelf als marketeer, hoe ik verbinding kon maken. Aan de slag met PR is als het hebben van een nieuwe video. Feit is dat er concurrenten zijn PR ook. Om nog maar te zwijgen van het feit dat de cyclus van het vertellen van verhalen erg krachtig is. In de moderne vorm van PR gaat het niet alleen om het verkrijgen van PR en weten hoe je het beter kunt ontwikkelen.

Hier zijn vijf manieren waarop u uw media-inspanningen kunt verbeteren.

1. Forums zoals Reddit, IndieHackers en Hackernews

Met behulp van gemarkeerde forums zoals Reddit, Indie-hackers en Hacker News, kunt u uw PR-link delen met de gewenste groep mensen die geïnteresseerd zijn in uw bedrijf of niche. Zodra je dit doet, kun je meer mensen aan je verhaal toevoegen en ervoor zorgen dat je het publiek raakt. Om dit met succes te doen, moet je veel Reddit-onderzoek doen om te zien welke gebieden het belangrijkst zijn.

Verwant: 9 Public relations en digitale reclame 2022

PR verspreiden met betaalde advertenties

Dit is mijn favoriete manier om de media uit te breiden. Ja, je hebt een extra budget nodig, maar het is belangrijk als het goed wordt gedaan. Als u een B2B-bedrijf bent, kunt u LinkedIn-advertenties gebruiken om uw PR-profiel voor bepaalde functies in bepaalde bedrijven te tonen, aangezien LinkedIn-advertenties nauwkeurige en nauwkeurige targeting bieden. Als je een B2C-fan bent, kun je Facebook-advertenties en Instagram-advertenties, evenals Twitter-advertenties, gebruiken om te laten zien wat je plaatst aan een publiek dat geïnteresseerd is in je reactie.

Kleurenadvertenties

Door platforms als Tabula en Outbrain te gebruiken, kunt u uw televisie-uitzendingen uitbreiden door ze als inhoudsideeën op de voorpagina’s te plaatsen. Omdat hun advertenties op de een of andere manier wat groter zijn, raad ik je aan heel voorzichtig te zijn met hoe je het wilt en ervoor te zorgen dat je je merk laat zien aan een spraakmakend publiek dat niet op spam lijkt.

Verwant: Wat Van Halen u kan leren over public relations

Materiaalvoorbereiding

Productplatforms zijn een geweldige manier om uw inhoud aan een breder publiek te presenteren. Deze platforms kunnen helpen om dingen beter te laten werken. Er zijn ook interactieve platforms die uw mening alleen vastleggen als ze relevant zijn voor hun publiek.

Organische sociale media

Ik weet dat het vanzelfsprekend moet lijken dat je in al je voorkeuren moet delen wat je nauwelijks hebt gevonden. Maar u moet ook begrijpen hoe u uw distributieplan kunt uitvoeren. Door Twitter-threads, Instagram-verhalen en LinkedIn- en Facebook-berichten te gebruiken, bent u in een betere positie om bezoekers aan te trekken om uw verhalen te verspreiden. Als u dit verstandig doet bij het toewijzen van uw deeltijd en het toelaten van uw werknemers om deel te nemen, kan dit een grote bijdrage leveren aan het verbeteren van de verspreiding van wat u op de radio zet, waardoor het interessanter wordt voor uw publicaties.

Een andere bonusondersteuning is het hebben van een “nieuws”-sectie op uw pagina. Dit is zeer winstgevend voor SEO en geeft regelmatig groen verkeer naar uw publicaties. Dit vergroot ook het vertrouwen dat uw klanten in u hebben als ze weten dat u in geavanceerde media bent verschenen.

Verwant: 4 redenen om een ​​klein PR-bedrijf te nemen

Tags: , ,