9 advertentieprogramma’s die de meeste advertenties kunnen blokkeren

Je hebt onvermoeibaar gewerkt om potentiële klanten te vinden. Je hebt contactpunten gecreëerd commerciële e-mail en mobiele telefoons hebben het moeilijk, en u bent er nu in geslaagd een dienst op te zetten bij een belangrijke klant. U bent ervan overtuigd dat de aard van uw bedrijf en uw marketingstrategieën zullen schitteren. Maar het sluiten van een bedrijf vereist meer dan alleen een goede deal en een goede verkoper. Het voorbereiden van een zakelijke bijeenkomst is belangrijk. Daarom hebben we 9 geweldige tips samengesteld om u te helpen uw vertrouwen te vergroten en meer bedrijven te sluiten.



Kalender – Kalender

1. Stel de toon in

De eerste communicatie tijdens de vergadering moet bemoedigend zijn. Begin met een goed woord dat niet in lijn is met wat er gaat komen creëer een goede sfeer voor de vergadering. Het kan zo simpel zijn als “Ik weet het vrij zeker” of “Wat een goede pen, daar hou ik van.” Wanneer er een goed gevoel is ontstaan ​​in de vergadering is het makkelijker om op dezelfde plek in beweging te blijven.

2. Eerste en laatste 10

Onderzoek heeft aangetoond dat De eerste 10 minuten en de laatste 10 minuten zijn cruciaal. De eerste 10 minuten zijn wanneer verwachtingen de beste tijd zijn om voor uzelf te zorgen, dus als u dit in gedachten houdt, kunt u zich gedurende deze tijd op uw details concentreren.

Houd ook rekening met de gehele lengte van de vergadering, aangezien de zorg in het midden wordt verminderd, waar de presentatie lastiger kan zijn voordat u terugkeert om het contract in de laatste 10 te sluiten.

3. Stel de juiste vragen

U kunt een vergadering starten en in uw tracks springen. Natuurlijk heb je je huiswerk gedaan en contact met deze hoop leidde tot een ontmoeting, dus je voelt je er klaar voor. Maar om aan te komen begrijp je hoop het stopt niet wanneer de preek begint.

Begin daarom met vragen om de pijn te onthullen of te bevestigen en begrijp de uitdagingen waarmee u te maken kunt krijgen. Als je lang genoeg in de discussie bent geweest, laat het bevestigen van wat je weet en vragen of er iets is dat je nodig hebt, zien dat je om die hoop geeft en hun tijd genoeg waardeert om in detail te luisteren.

Je zou kunnen vragen:

  • Wat is er veranderd sinds we elkaar onlangs spraken?
  • Hoe gaat de voorbereiding? Gaat het goed?
  • Wat is het hoofddoel van onze bijeenkomst van vandaag?
  • Tegen welke obstakels loop je nu aan?

4. Methode voor telefonische vergadering

Als je de juiste vragen stelt, weet je welke stappen je kunt nemen en wat je moet overslaan of wijzigen. Is er een nieuw probleem? Als er iets anders is dan de laatste keer dat je sprak, zorg er dan voor dat degene die weet wat je hebt gehoord en die op de vergadering zal spreken.

Neem veel van de onthullingen uit eerdere communicatie met potentiële klanten op in uw toespraak en pas uw gesprekken aan om hun uitdagingen en zorgen het hoofd te bieden en streef naar een sterke communicatie.

5. Doelstellingen behalen

Zorg ervoor dat uw begeleider weet wat u ter zake verwacht en dat u weet wat hij of zij van de bijeenkomst verwacht. De beste oplossing is om je angsten of problemen op te splitsen in een reeks kleinere stappen. De dia in het scherm gebruiken zoals een kort overzicht van het vergaderproces is een andere geweldige manier om uit te leggen wat u wilt dat er gebeurt en hoe u een vergadering plant. Een snelle discussie over deze kwesties zal u laten weten of er een kans is om de overeenkomst tijdens deze vergadering te sluiten of dat u hopelijk later een beslissing hoopt te nemen.

6. Maak vergadermateriaal beschikbaar

Bied, indien mogelijk, ervaringsondersteuning aan degenen die u wilt vóór de vergadering:

  • misschien wil je wat tijd besteden aan het uitleggen van het punt
  • je kunt genoeg informatie geven zodat hoop tijd kan kosten om te lezen
  • je kunt video’s of andere items plaatsen die mogelijk te lang zijn om te gebruiken voor weergave
  • uw verwachtingen worden omlijst door vragen of klaar om beslissingen te nemen
  • uw verwachtingen kunnen gemakkelijk worden gedeeld met senioren of besluitvormers

De tools die u misschien wilt gebruiken, zijn brochures, productbeschrijvingen, prijsbladen, gegevensbladen, whitepapers, casestudies, media en mediapublicaties, een vingerafdruk of video-cd en een visitekaartje.

Veel bedrijven maken het gemakkelijker om schriftelijke inzendingen van tevoren te verzenden, helpen deelnemers aan de vergadering de presentatie te volgen en maken het voor hen gemakkelijker om items later op te halen. Pali honderden lay-outs voor weergavemappen, sommige met kapotte brochures, visitekaartjes of cd’s, speciaal ontworpen vakken of klittenbandsluitingen. En u kunt het perfect aanpassen aan uw apparatuur.

7. Begin bij het einde

Als je van tevoren items hebt ingediend, doelen hebt besproken en op de hoogte bent van eventuele wijzigingen of nieuwe zorgen die je prospect ervaart, begin dan met het doel van je presentatie. In sommige gevallen is het idee al bereikt, maar voor anderen zal het maken van uw eigen onderscheid tijdens de presentatie u helpen de voordelen van uw bedrijf of werk beter te begrijpen.

8. Eerlijke discussie: concurrenten

Negeer de olifant in de kamer niet. Combineer in plaats daarvan de bekende sterke punten van uw concurrenten in de show met een focus op hoe goed uw merk concurreert om de verwachte uitdagingen aan te gaan. Het accepteren van concurrenten verhoogt uw geloofwaardigheid, laat zien hoe goed u plant, hoe u de behoeften van uw prospects begrijpt en hoe goed u uw bedrijf kent.

9. Feedbackloops gebruiken

Een van de gemakkelijkste manieren waarde toevoegen aan uw toespraak en om meer af te sluiten en de herhalingsmethode te gebruiken in discussies. Vermijd tijdens de vergadering een-op-een presentatie die zich richt op het benadrukken van het punt terwijl de kandidaat gaat zitten en luistert. Ga in plaats daarvan door met de discussie en bouw relaties op door mogelijkheden voor ondervraging te creëren.

Potentiële klanten zullen niet alleen uitkijken naar deelname aan de discussie, maar u zult ook ontdekken hoe zij over uw onderwerp denken, of ze begrijpen wat er is gepresenteerd en hoe u het contract kunt sluiten. Goede en slechte antwoorden zijn nuttig bij het herhalen van de antwoorden, omdat ze de begeleider allemaal een manier geven om verder te gaan. Enkele vragen die iemand kunnen helpen hoop te vinden zijn:

  • Klopt het wat ik zeg?
  • Mis ik je grootste uitdagingen?
  • Is dat waar voor jou?
  • Hoe gaat het met mij?
  • Heb ik uw belangrijkste zorgen weggenomen?

Einde

Het sluiten van een relatie vereist een goede voorbereiding en communicatie. U kunt uw kansen op succes vergroten door onze tips op te volgen. Onthoud vooral dat je moet ontspannen en plezier hebt! Verder is het maar een preek. En tot slot, vergeet niet om zaken te vragen!

Opmerking 9 advertentieprogramma’s die de meeste advertenties kunnen blokkeren verscheen voor de eerste keer Kalender.

Tags: , , , , ,