De belangrijkste dingen van Apple zijn het belangrijkst

Tim kookt Hij werd ooit geciteerd als te zeggen: “Als je terugkijkt en terugkijkt en vraagt: ‘Wat? appel‘meest behulpzaam voor mensen?’ het zal de gezondheid beïnvloeden.

Echt? Gezondheid? Denk ook niet aan hoe wij met technologie omgaan communicatie?

Ik was sceptisch toen ik dit hoorde tijdens de a een recent interview met Apple’s VP of Health, dr. Sumbul Desai, maar naarmate het gesprek vorderde, realiseerde ik me dat Cook misschien gelijk had. Waarom? Omdat appelGezondheidszorgtechnologie onthult een op wetenschap gebaseerde benadering van gegevensoverdracht, samenwerking en vooral de behoeften van de klant. Dit resulteert in een betere kwaliteit van leven dat niet alleen blijvend is, maar ook repetitief en persoonlijk, beschermd door veel mensen.

Dit is hoe het er in detail uitziet, en het is relevant voor bedrijfsleiders:

1. Apple richt zich op adequate, consistente gezondheidszorg, niet alleen op calorieën.

Als je een iPhone of Apple Watch hebt, weet je wat ik bedoel. Programma’s zoals Focus, Screen Time en Hand Wash, gecombineerd met fitness en motiverende begroetingen, erkennen veel dingen die ons uitstekende werk verbeteren – en waarschuwen ons voor onze emotionele, mentale en fysieke effecten. Dit alles volgen is belangrijk voor een goede gezondheid en het leert ons serieus na te denken over onze gezondheid.

Afhaal: Zoek niet naar een oplossing voor een enkel probleem, maar vanuit een holistische kijk op het probleem. Hoe kan dit de ontwikkeling van uw bedrijf en innovatie bevorderen?

2. De technische expertise van Apple is ontworpen om duurzaam te zijn, want gezondheid is menselijk.

Er is helemaal geen groei, zoals Drs. Desai spreekt in interviews. Mensen moeten verschillende statistieken volgen, anders omgaan met hun gezondheidsteams en op verschillende ondersteuningssystemen vertrouwen. Dit is de reden waarom je veel kunt veranderen van wat Apple op hun apparaten aanbiedt – van slaapherinneringen tot lichaamsbeweging. Dit is vooral belangrijk in een land waar we vaak bedrijfsrichtlijnen volgen – wat dat ook moge zijn. Apple kiest ervoor om op te staan ​​en te zeggen: “Nee, laat mensen hun eigen keuzes maken die hen zullen helpen een beter leven te leiden.”

Afhaal: Bied uw klanten de mogelijkheid om uw bedrijf of project af te stemmen op hun behoeften.

3. De focus op Apple’s producten is niet gedreven – het creëert alleen opzettelijk, output en gebruik van het bedrijf.

Zoals Desai opmerkt, is het voor bedrijven gemakkelijk om postzegels te gebruiken die door andere mensen zijn toegevoegd – alleen maar om marktaandeel te winnen en de winst te vergroten. Voor Apple is het doel enorm: het veranderen van de manier waarop we denken, beheren en onze persoonlijke en sociale gezondheid dagelijks verbeteren. (Desai schudt hier ook zijn hoofd naar Steve Jobs, de maker van het “resultaten en implementatie”-ethos.)

Net als bij de deal dwingt Apple bedrijven om anders te denken over de gezondheid van hun werknemers. Mueslirepen en ontsmettingsmiddel zijn niet genoeg om te snijden. Hoe ga je om met psychische problemen, het toewijzen van tijd en middelen om gezond te blijven, en het bevorderen van een gezond werk/leven?

Afhaal: Maak geen sets of services die niet nadenken over hoe ze te gebruiken en hoe ze u kunnen beïnvloeden. Volg de resultaten. Probeer het. Kijk naar de gegevens. Herhaal vervolgens om de resultaten aan te passen en te installeren.

4. Interne integratie in nieuwe gezondheidsproblemen bevordert het gevoel van eigenwaarde, wat vertrouwen, trots en openheid bevordert.

Niet alle goede eigenschappen van Apple zijn zichtbaar voor het publiek. In zijn beschrijving van hoe Apple met zijn gezondheid omgaat, onthulde Desai dat een deel van de “magie” groepssamenwerking is – “meerdere mensen aan tafel hebben, dingen samen laten gebeuren. Dit vergemakkelijkt een goede communicatie”, zegt hij. “Het helpt ons om elkaar in onze gedachten ten goede te duwen.”

Door een goede dialoog tussen de verschillende groepen, die allemaal een bewezen wetenschap en klantgerichte technologie toepassen, worden nieuwe innovaties geboren.

Afhaal: Geef uw personeel een plaats aan tafel. Vraag hen om hun expertise te delen en te beoordelen voor nieuwe discussies. Ze zullen meer moeite in hun werk steken als je dat doet.

5. Links blijven (veilig) naar bestaande zorgstelsels.

Het persoonlijk volgen van gezondheid is belangrijk, maar ze zijn niet allemaal gekwalificeerd om onze bevindingen te interpreteren. Daarom werkt Apple al lang samen met toezichthouders om te bepalen hoe gegevens veilig kunnen worden opgeslagen. (Alles is op een bepaalde manier opgeslagen, en als je meer wilt weten, kun je graven dit maakt deel uit van het privacybeleid van het bedrijf.)

Afhaal: Denk altijd aan veiligheid. Beschermt en deelt u uw persoonlijke gegevens? Waar gaat het heen? Wie heeft geluk? Wees bereid om dit te delen met potentiële klanten en opdrachtgevers.

6. Verbetering van het gezondheidssysteem wordt aangemoedigd door feedback van klanten – niet alleen door te focussen op de inhoud.

Desai deelt verschillende verhalen van Apple-gebruikers die profiteerden van wat het bedrijf deed op het gebied van gezondheid. Maar de vorm begon te vervagen. Toen de antwoorden positief waren – soms levensreddend – begonnen ze te lachen om de nieuwe dingen die werden gehoord. Er werd bijvoorbeeld informatie over een lage hartslag toegevoegd nadat de initiële hartslaginformatie waardevol werd geacht voor gebruikers.

Afhaal: Praat met je klanten. Voel je vrij om te antwoorden – goed en slecht – die je kunnen helpen bij het veranderen, corrigeren en herhalen om betere, relevantere antwoorden te krijgen.

Om eerlijk te zijn, zijn er enkele call-outs die door Desai zijn aangevraagd die het vermelden waard zijn, maar de bottom line is duidelijk: Apple bouwt zijn gezondheidszorgsysteem niet willekeurig. In de geest van Steve Jobs – en Tim Cook – is het bedrijf onderzoek, luisteren, interactie, ontwikkeling en kritisch denken over gezondheid.

Ontwikkelaars die op zoek zijn naar grote groei – evenals naar aankopen door klanten – zouden er goed aan doen deze uitstekende aanpak te volgen.

De standpunten die hierin worden uitgedrukt door journalisten van Inc.com zijn van henzelf, niet van Inc.com.

Tags: , , , , , ,