Het vinden van uw vrije ruimte is essentieel voor het bouwen van uw toekomst

De ideeën uitgedrukt door Handelaar donateurs en die van hen.

Elke ondernemer heeft passie, kracht en hoop, maar de kwaliteiten alleen zijn niet genoeg. Ook heeft u een duidelijke en beknopte visie nodig op de marktvraag waaraan uw bedrijf kan voldoen. Kortom, je moet een lege ruimte vinden en de beste manier om ze te vullen.

Meer dan veertig jaar geleden vond ik mijn plek leeg. Ik hield van mijn leven als leraar in kunst, muziek en schrijven op openbare basisscholen, en ik hielp mijn studenten inzien dat deze vakken essentieel waren voor ontwerp en probleemoplossing, zoals wetenschap en wiskunde. Ik hield zo veel van deze lesmethode dat ik ervan droomde een hele universiteit te maken die zich toelegde op het maken van wapens.

Maar hoe kan dit nieuwe college anders zijn? Welke behoefte zou er kunnen zijn, die geen enkele andere technische school in de VS ooit heeft vervuld? Ik deed onderzoek naar studiecatalogi, studiemateriaal, technische cursussen en ontwerpcursussen. Ik benaderde mijn klasgenoten in het hoger onderwijs, die vonden dat ik de enige was met een bachelordiploma en een opleiding. Ik vroeg het aan alumni van high-end studioprogramma’s. Wat willen ze dat hun lezers anders doen?

“Ik wou dat ze me zouden leren geen hongerige artiest te zijn”, sneerde meer dan één persoon lachend. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Hij sprak enthousiast over zijn academische ervaring, alle vaardigheden en de moeilijke dagen van de studio, maar betreurde het dat hun professoren hen niets hadden geleerd over hoe ze geld konden verdienen voor hun creatieve werk, zodat ze continu konden creëren. Dit was niet mijn lege ruimte. Ik ga een nieuwe universiteit creëren die studenten voorbereidt op een artistieke loopbaan. Ons motto: Geen enkele kunstenaar heeft honger.

In 1978 was dit afvalligheid. Het was in die tijd niet mogelijk om te trouwen met de woorden ‘creëren’ en ‘werken’ in een hbo-onderwijsgids. Ik heb onze woorden zorgvuldig opgesteld voor aspirant-studenten en gezinnen, en 44 jaar later, in die tijd deze voorwaarden zijn ingesteld (woord hier, zin daar), de betekenis blijft hetzelfde: studenten uitrusten voor artistieke activiteiten.

SCAD is uitgegroeid tot drie plaatsen op twee continenten en is een van de grootste universiteiten in de wereld van kunst en design. Maar wat niet is veranderd, is dat we onze missiewoorden nooit hebben geschud. Deze functie informeert onze keuzes. We voegen geen nieuwe programma’s toe omdat ze leuk zijn om les te geven of omdat ze er waardig en aantrekkelijk uitzien in de index.

Verwant: Wat is belangrijker: CEO of Idee?

Hoe u uw doel kunt bereiken?

Als u eenmaal het belang van uw eerste ontmoeting met uw klant hebt bepaald, moet u op zoek gaan naar nieuwe ideeën in plaats van naar missievoorwaarden.

Kijk bijvoorbeeld naar Reese Witherspoon. Nu hij in de veertig is, merkte Witherspoon dat de aangeboden verantwoordelijkheden erg laag waren. Hij zag de noodzaak in om een ​​studio te hebben die slimme en vermakelijke vrouwen opneemt, creëert en creëert. Met dat in gedachten richtte Witherspoon zijn eigen mediabedrijf op, Hello Sunshine, met een kristallijn equivalent doel: het verhaal van vrouwen in de film veranderen.

Witherspoon Company produceert films, tv-programma’s en podcasts die ‘vrouwen in het midden van elk verhaal plaatsen’. Hallo, Sunshine everzwijn – Grote kleine leugens, Ochtendshow en Overal klein vuur, onder andere – hoog aangeschreven, hoog aangeschreven onder de promotionele activiteiten waarin ze leven. Het bedrijf wordt gewaardeerd op $ 900 miljoen, omdat Hello Sunlight nog steeds vasthoudt aan zijn oorspronkelijke doel en weigert te erkennen wat vrouwen weerhoudt van entertainment. Zijn studio stuit op een urgent probleem en creëert krachtige verhalen over vrouwen, vrouwen en vrouwen.

Verwant: Hoe weet je of je het juiste hebt? Probeer deze drie tests.

Leiderschap biedt een aantal mogelijkheden. Door beslissingen en acties creëren we onze realiteit. Als u goed wilt leiden, moet u eerst de lege ruimte op de markt identificeren en hoe uw bedrijf de ruimte met schoonheid en vaardigheid kan vullen.

Bij het plannen van je toekomst moedig ik je aan om na te denken over wat misschien eenvoudig lijkt: duidelijke, onderbroken woorden die je doel weerspiegelen. Net zoals elk woord in een verhaal zijn of haar ideeën moet ondersteunen, moet alles over uw bedrijf uw visie versterken. Haal je woorden eruit. Om aan de behoefte te voldoen. Kijk naar de lege ruimte en vul die met heel je hart.

Verwant: 3 manieren om een ​​winstgevend zakelijk idee te creëren

Tags: , , , , , , , ,