Hoe kleine bedrijven de Omicron-tijd kunnen overwinnen

De ideeën uitgedrukt door Handelaar donateurs en die van hen.

Voor kleine bedrijven zijn de traumatische verhalen rond de zaken van Omicron moeilijk te begrijpen, gezien de uitdagingen waarmee ze de afgelopen twee jaar werden geconfronteerd. Hoewel kleine bedrijven tijdens de epidemie financiële steun of pps-leningen ontvingen, deden velen dat niet. Dit betekent dat de recente Omicron-operatie haar personeelsbestand en tekort blijft vergroten.

Ongeveer 70% van de kleine bedrijven werd financieel getroffen door Omicron, volgens een aan het leren en Goldman Sachs. Gelukkig zijn er een aantal manieren om bedrijven weer op de rails te krijgen. Ten eerste moeten bedrijven de financiële en kredietmogelijkheden verkennen die voor hen beschikbaar zijn buiten de traditionele kredietverlening. In 2021 zijn meer dan 5 miljoen nieuwe bedrijven van start gegaan. Als gevolg daarvan moeten eigenaren van kleine bedrijven tegen 2022 goedkoop kapitaal aantrekken om hun bedrijf te laten groeien, betere digitale bedrijven te creëren om meer klanten en vooral meer tijd aan te trekken. om hun bedrijf te runnen.

Hoe bedrijven het hoofd kunnen bieden

Verschillende bedrijven hebben ondernemers geholpen hun bedrijf te laten groeien en de problemen aan te pakken die vaak worden geassocieerd met traditionele bankleningen.

Bovendien kunnen bedrijven de preventie van epidemieën bij hun werknemers continu monitoren om de zorgen van klanten te verminderen. Voorzichtige klanten die hun uiterlijk al verminderen, nemen niet de tijd om de stenen en mortel te bezoeken als ze weten dat ze niets doen om het virus te voorkomen. Bedrijven moeten hun gezicht bedekken, hun werknemers vaccineren of testen en hun klanten beschermen. Eigenaren moeten hun klanten informeren over de veiligheidsmaatregelen die ze gebruiken, online en op televisie, om hen te laten weten dat ze vrij zijn om de aankoop te hervatten.

Verwant: 3 Omicron Rebound toonaangevende aandelen

Organiseer uw digitale aanwezigheid

Organiseer en optimaliseer vervolgens uw digitale aanwezigheid met uw sociale media en webpagina. Kleine bedrijven die vóór de epidemie geen online platform hadden, behoren tot de meest getroffen of zijn al gesloten.

Tegenwoordig kopen consumenten meer online dan dat ze in hun bijzijn doen. Zonder online aanwezigheid of manier waarop klanten in contact kunnen komen met online bedrijven, staan ​​deze bedrijven niet op de consumentenradar. Bovendien kunnen sociale netwerken een geweldig hulpmiddel zijn voor eigenaren van kleine bedrijven om in contact te blijven met hun publiek over zakelijke veranderingen, en er zijn veel kansen geweest tijdens de epidemie.

Er zijn veel online strategieën die ondernemers kunnen nemen om ervoor te zorgen dat het bedrijf succesvol is. Eigenaren kunnen een e-maillijst maken, maar vooral letten op hun SEO. Google Mijn Bedrijf is een SEO-component en lijsten kunnen lokale bezoekers aantrekken en de bedrijfsinkomsten en het aantal mensen online verhogen. Dit zorgt er ook voor dat bedrijven voorop lopen bij Google-zoektermen, wat de zichtbaarheid en herkenning verbetert.

Verwant: 2022 Grammy’s voor altijd opgeschort voor Omicron Surge

Zorg voor de gemeenschap

Daarnaast moeten kleine bedrijven op de hoogte zijn van de huidige situatie in het gebied. Dit kan zo simpel zijn als een online reactie. Wanneer klanten zien dat een bedrijf niet heeft gereageerd op negatieve recensies of vragen op tv, kunnen ze gedwongen worden om verder te gaan. Eigenaren moeten proactief zijn in het bewaken en ervoor zorgen dat ze ondersteuning bieden voor alle klantbehoeften.

Bedrijfsstabiliteit is nog nooit zo belangrijk geweest, en dat geldt ook voor wereldwijde industrieën. Kleine bedrijven met minder klanten moeten de tijd nemen om ervoor te zorgen dat elke voorbijganger, of online winkelier, een terugkerende klant wordt. Ondernemers moeten tijdens deze financiële periode zorg en middelen van hoge kwaliteit bieden, anders blijven ze achter.

Kleine bedrijven moeten vertrouwen op digitaal geld, advertenties en betere online communicatie met hun klanten om ervoor te zorgen dat ze in dit Omicron-tijdperk floreren.

Verwant: 4 manieren om uw team door Omicron Surge te leiden

Tags: , , , , ,