Hoe tijdelijke plagen veranderden in het toekomstige restaurant

Als we het hebben over het optimaliseren van de gastervaring morgen kan het verstandig zijn om te kijken naar wat er gisteren is gebeurd. Terugkijkend op 2008 verloren chef-koks van high-end restaurants hun baan tijdens de recessie en werd er minder ruimte ingehuurd, dus er was een toename van incentive-talent om zich voor te bereiden op hun volgende kans. Als de koks geen huis in een restaurant zouden vinden, waar zouden ze het dan halen en proberen? Wegen.

Aantal foodtrucks Het werd niet alleen beïnvloed door het verkeerde kooktalent en de enorme groei die volgde op opkomende sites zoals Facebook en Twitter. Nu gaan restaurants en foodtrucks niet meer uit elkaar.

Dus hoe kunnen de effecten van de epidemie lang aanhouden in de restaurantindustrie? Hoe kunnen we het lawaai overwinnen en de eenvoudige, ongecompliceerde ervaring creëren die een huidige en de klant van morgen wil?

Mobiel bellen

Handwerk is een kenmerk van de mainstream geworden. Doorschakelen via een mobiele app vermindert drempels voor drive-thru of balie. Met het aantal klantbezoeken moeten we er echter voor zorgen dat het duidelijk is waar de gast heen moet om eten te halen. Het is ook belangrijk om te bedenken dat klanten hun bestellingen eerder naar een restaurant brengen dan ervoor kiezen om te verzenden.

Fysieke ervaring, gemengde technische vaardigheden zullen prevaleren. Een klant die belt en zijn of haar telefoon klaarmaakt via de app, komt bijvoorbeeld het restaurant binnen en geniet van hun bestellingen op een eenvoudige, overzichtelijke plank. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat het proces duidelijk is, dat de borden kort zijn en dat de informatie op het scherm zichtbaar is, zodat de klant snel terug is.

Ik zie een afname van het aantal vierkante meters dat rechtstreeks verband houdt met de doelstelling voor één diner. Dat gezegd hebbende, hoop ik dat we, nu steeds meer bedrijven en werknemers een stap verder gaan, meer internationale samenwerking en mogelijke integratie gaan zien. workshops en samenwerkingssessies, openbare evenementen en zelfs vaste leveranciers en schoonmakers hebben.

Verzending

De sluiting en eisen aan het begin van de epidemie versterkten de groep en brachten dingen op de voorgrond bij het vinden van schadelijke restaurants. Helaas zijn programma’s van derden, hoewel ze aan het begin van de epidemie maandenlang nodig waren, maakt onze restaurants nu kapot.

Hoewel de terugreis vergelijkbaar is met de vorige doelen die ik met toekomstige telefoons heb besproken, zijn er speciale overwegingen die aan automobilisten moeten worden betaald. We moeten ervoor zorgen dat er voldoende parkeerplaatsen zijn in steden om de verkeersstroom van automobilisten te beschermen. Daarnaast is het belangrijk dat het bezorgproces voldoende toegang biedt tot hun tassen en hebben we faciliteiten die hen helpen dingen goed in te pakken.

De bezorging houdt daar echter niet op, evenals de recente opkomst van restaurantprijzen en recente gebeurtenissen (koud eten, zegt dat 30 procent van de chauffeurs je eten opeet…), kan ik onafhankelijke levering als de volgende limiet zien.

Dineren-Mu

We hebben een intellectuele relatie met de buitenwereld ontwikkeld. Buiten eten was 18 maanden lang als een vangnet en die gewoonte is nu diepgeworteld. Voor onze klanten in koudere klimaten zijn we gevraagd om voorheen onvoorstelbare ventilatiemogelijkheden te onderzoeken, zoals overschaal, werkende dakramen en truss-machines of grote, flexibele raamsystemen die drie seizoenen kunnen worden gebruikt.

In lijn met het lawaai van de negentiende eeuw geloof ik dat het idee van entertainment een vluchteling is geworden. De maaltijd krijgt een geheel nieuwe betekenis: misschien figuurlijk waar de avant-garde ruimte aanvoelt als een kleine reis of een nieuw concept van entertainment, theater of actie, waardoor een nieuwe nachtelijke kans ontstaat met eten en entertainment.

Als we nadenken over wat we van deze plaag hebben geleerd, moeten we altijd twijfelen aan wat komen gaat. Hoe kunnen we op het volgende niveau meer ontspannen, eerlijk en goed geïnformeerd zijn en ervoor zorgen dat restaurants klaar zijn voor de volgende orkaan?

De standpunten die hierin worden uitgedrukt door journalisten van Inc.com zijn van henzelf, niet van Inc.com.

Tags: , , , , , ,